Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 951   Referència 00950   Lloc CLARÍN, PUBLICITAT
Observacions
Descripció Va ser una empresa que portava la gestió publicitària de diferents clubs esportius de Mataró. La crearen Josep Gomà, Ferran Ferrer, Josep Llibre, entre altres. Prèviament les mateixes persones havien creat una altra empresa denominada “Vendedores y Compradores Unidos” (VYCU) i tenia el seu local a la Riera, gairebé a la cantonada amb el carrer Pujol, al costat de la Central Nacional Sindicalista (CNS). [1]
Els locals de Publicitat Clarín, es convertiren posteriorment en la seu del setmanari Iluro-Sport, dirigit oficialment per Joaquim Saltor i Castellsaguer. I Josep Gomà el seu editor.


[1] Podeu veure l’ article “Josep Gomà, Cronista de l’ Esport i Fill Adoptiu de la ciutat de Mataró «, signat per Antoni i Josep Gomà i Nasarre i publicat als FULLS/122, de l’ octubre del 2018, pàgines 26-40.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables