Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 1832   Referència 01831   Lloc JOAN, CAN
Observacions
Descripció Es troba molt a prop de l’ antic camí de Mataró a Sant Andreu de Llavaneres (camí de les Cinc Sènies), molt a prop de Can Jaume, de Can Quim, de Can Marcé i de Can Magrilleres i a l’ est del Turó d’ Onofre Arnau. [1]
Com és sabut, l’ espai avui és preservat per a usos agrícoles o similars –segons plans d’ ordenació aprovats en diferents organismes- a fi i efecte de mantenir el caràcter rural característic de la zona.

// Can Joan era també el nom popular d’ un bar que estava situat al Camí Ral, molt a prop del carrer de les Rates, propietat del matrimoni format per Joan Roca i Vilaseca i per Mercè Jufré i Autet. En aquell indret abans hi havia una bodega i també una barberia.El bar fou seguit després pel seu fill Quico i la seva dona Vicky Ysarn.


[1] http://www.icc.cat/vissir3/. Cal cercar el nom que interessa i fer l’ aproximació amb el “zoom”.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables