Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 1135   Referència 01134   Lloc CUNA, CASA
Observacions
Descripció Edifici de l’ escola bressol, conegut així per tothom, de propietat de la Caixa d’ Estalvis de Mataró, que existia des de l’ any 1930 a la Muralla de Sant Llorenç, gairebé al davant de l’ entrada de la Residència de Sant Josep. Estava regida per les Religioses de la Immaculada Concepció.
També la Caixa organitzava, des del 1935 i fins als anys seixanta del passat segle, una colònia escolar per a nois, a Can Gallart, a l ‘ entrada d’ Argentona.
Avui als locals de l’ antiga Cuna hi ha la botiga de modes Bershka.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables