Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 1056   Referència 01055   Lloc CORREDÓ, MANUEL
Observacions
Descripció Es tracta del nom del propietari d’ una serralleria que hi havia, als anys trenta, al carrer de Sant Josep núm. 40. Realitzava treballs artístics en ferro, per a les construccions, i es dedicava també a la restauració de caixes de cabals, bàscules, pesos i balances.
Altres serrallers coneguts de Mataró, en el seu temps, eren Antoni March, Antoni Català i Josep Xalabardé (al Camí Ral) i també Eloi Català (carrer de Lepanto), Joan Julià (al carrer de Sant Josep), Salvador Mascorda (al carrer dels Àngels), Jaume Sabater i Josep Torres (al carrer de Sant Benet), Josep Torrent o la vídua d’ Esteve Xalabardé (al Torrent).

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables