Cookie Consent by Free Privacy Policy website

UNIVERSITÀRIA POLITÈCNICA DE MATARÓ, ESCOLA

 

Després d’ uns intenta no reeixits d’ implantar a Mataró diferents estudis universitaris (medicina, ciències, etc…) l’ Ajuntament creà l’ any 1981 una escola Universitària d’ Enginyeria Tècnica, que es convertiria en l’ Escola Universitària Politècnica de Mataró (amb estudis d’ electrònica industrial, informació de gestió i telemàtica), adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya. Tindria edifici propi (1990) a l’ Avinguda Puig i Cadafalch, al davant mateix de l’escola salesiana.

També l’ any 1994 es va obrir a Mataró, a l’ antic edifici del Club Nàutic –edifici avui desaparegut- l’ Escola Universitària del Maresme, amb estudis de Ciències Empresarials, adscrita a la Universitat Pompeu Fabra. [1]

Ambdós projectes foren d’ alguna manera fusionats en constituir-se (2010) el Tecnocampus Mataró, centre universitari, parc científic i d’ innovació que es localitza a l’ entrada de Mataró, a la zona de la Porta Laietana.

 

 

 



[1] http://ca.wikipedia.org/wiki/Escola_Universit%C3%A0ria_Polit%C3%A8cnica_de_Matar%C3%B3

<<<=== Retorn pàgina principal Mataró: Noms de llocs