Masia del terme de Sant Andreu de Llavaneres que queda al sud de la urbanització La Cornisa, a la baixada del Mirador i al Veïnat Avall núm. 31. Ha donat nom a la urbanització del sector.[1]
Construïda l'any 1664, fou reconstruïda el 1716, després d'haver quedat malmesa per un incendi. Va ser restaurada el 1971 que va ser habilitada com a restaurant. Té un ample portal adovellat i finestres emmarcades amb pedra granítica.
No pas lluny de l’ Església Vella –on hi ha el Cementiri- la masia de Can Nadal queda situada al costat d’ altres cases de pagès antigues, com Can Negre, Can Costa o Can Cabot, a la capçalera de la denominada Riera de Llavaneres. També Can Catà de la Vall, Can Badrines, Can Bacardí i Can Tries.